Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Σκόπελος έκτακτο συνέβη σήμερα θαύμα η όχι ?







Πρέπει να σας πω σήμερα αυτό που μου συνέβη και με τάραξε πραγματικά ευχαρίστα δεν πίστευα στα θαύματα αλλά σήμερα άρχισα να τα πιστεύω .ακουστέ λοιπόν ενώ ετοιμάζαμε το μαγαζί προκειμένου να ανοίξουμε το Σάββατο φόρτωσα ένα χαλασμένο γκριλ να  το πετάξω, εκείνη την ώρα βλέπω τον Χρήστο τον αμυγδαλιτσης απο το ΝΕΟ ΚΛΗΜΑ  με ρωτά πως πάει σκατά του λέω όλο ζημίες ρε χρηστό να κοιτά 800 ευρώ ζημία πάω να το πετάξω ,κάτσε βρε Ηλία μου λέει γιατί να το πάταξης άσε να του ρίξω μια μάτια ε λέω μαλακίες τώρα κάνουμε έλα ρίξε μια μάτια άρχισε να το επισκευάζει μετά από λίγα λεπτά μου λέει έτοιμο δουλεύει κανονικά δεν το πίστευα πράγματι το σύνδεσε και δουλεύει  κανονικά χάρηκα παρά πολύ δίπλα από το γκριλ είχα μια μηχανή και βράζαμε χόρτα και διπλά περιμέναμε να βράσουμε πατσά μου λέει ο χρηστός γιατί βρε Ηλία δεν το βάζεις τον πατσά στο Άλλο μάτι του λέω είναι χαλασμένο κάτσε ρε μου λέει πιάνει εκεί τακ τουκ σε πέντε λεπτά έτοιμο και αυτό ε λοιπόν εάν δεν είναι θαύμα τι είναι  μεγάλος μαστορακλας τωρα εάν λοιπόν έχετε κάποιο πρόβλημα ψυγείο γκριλ οποιοδήποτε μηχάνημα καλέστε τον χρηστό θα με θυμηθείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger