Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Ευχαριστήριο για το Κέντρο Υγείας Σκοπέλου







Θέλω με αυτήν την επιστολή μου να ευχαριστήσω θερμά
τον διευθυντή κύριο  Τριαντάφυλλου για της ενέργειες του σχετικά με την υγεία μου και την έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων μου ,καθώς να ευχαριστήσω τον Πανταζή Σκλάβο οδηγό του ασθενοφόρου που πραγματικά με βοήθησε και με   παρέλαβε από τον Αγνωντα και μέσα από το πλοίο και να με μεταφέρει με μεγάλη προσοχή στο σπίτι μου ,τέλος ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ πρέπει να πω στην κυρία Ντίνα Λιάγκα Σπύρου που όλες αυτές της μέρες και καθημερινά χωρίς ούτε μια φορά να δυσανασχέτηση μου έκανε της απαραίτητες μετά νοσοκομειακές εργασίες και πάντα με το χαμόγελο και δίνοντας μου τεράστια ψυχολογική υποστήριξη  και κλείνοντας να πω τελικά το κέντρο υγείας σκοπέλου νομίζω είναι ότι ποιο πολύτιμο έχουμε στην Σκόπελο και πρέπει να το έχουμε όλοι μας σαν τα μάτια μας
Προβιάς Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger