Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Σοκαριστική δήλωση: «Πριν από δυο μήνες πούλησα το σπίτι μου. Έπεσαν τα μαλλιά μου»


Σοκαριστική δήλωση: «Πριν από δυο μήνες πούλησα το σπίτι μου. Έπεσαν τα μαλλιά μου»
Αναγκάστηκε να πουλήσει το εξοχικό της σπίτι και από τη στενοχώρια έπεσαν… 
 Αναγκάστηκε να πουλήσει το εξοχικό της σπίτι και από τη στενοχώρια έπεσαν τα μαλλιά της.
Ο λόγος για τη Μαρία Ιωαννίδου, η οποία μιλώντας στη κάμερα της εκπομπής «Happy Day» εξομολογήθηκε:
«Πούλησα τα πάντα. Πούλησα το σπίτι μου. Πριν από δύο μήνες πούλησα το εξοχικό μου σπίτι. Ένα πολύ αγαπημένο σπίτι που μου είχε κάνει δώρο ο Φρέντυ Γερμανός, με πολλές αναμνήσεις, με πολλούς ήχους, με πολλές ανάσες, με πολλά συναισθήματα. Το είχα 20 χρόνια», είπε και κατέληξε:
«Έπαθα τριχόπτωση, έπεσαν τα μαλλιά μου, όπου είχα τρίχες, στις βλεφαρίδες κλπ. Είναι άδικο, δεν μπορώ να το χωνέψω, δεν μπορώ να το καταπιώ, δεν μπορώ να το καταλάβω πώς για μια λάθος υπογραφή πρέπει να πληρώνω ολόκληρη ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger