Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Καρράς: Γι’ αυτό έφυγα από την Ένωση Κεντρώων

Καρράς: Γι’ αυτό έφυγα από την Ένωση ΚεντρώωνΤους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να ανεξαρτητοποιηθεί από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ένωσης Κεντρώων, εξήγησε ο βουλευτής Β Αθήνας.
Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να ανεξαρτητοποιηθεί από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ένωσης Κεντρώων, εξήγησε σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΙ, ο Γιώργος Καρράς.

«Αναγκάστηκα να πάρω μία οδυνηρή απόφαση. Προσπάθησα να βοηθήσω στην οργάνωση και τη λειτουργία του κόμματος. Δεν αφορά τον Πρόεδρο. Δεν έχω κανένα παράπονο από τον Λεβέντη, εξακολουθεί να είναι φίλος μου, τον σέβομαι, αλλά στα οργανωτικά ζητήματα είχα ένα πρόβλημα εγώ», τόνισε αρχικά.


Και πρόσθεσε: «Αυτό οφείλεται στην εξάμηνη θητεία των βουλευτών, την οποία εγώ είχα υποστηρίξει. Εγώ είχα δώσει την παραίτησή μου, αλλά αυτό δεν έγινε και δημιούργησε την ανάγκη να προσκολληθούν στο κόμμα πάρα πολύ από τους εν δυνάμει βουλευτές. Αυτοί όμως απέκτησαν μια έπαρση, προσπάθησαν να γίνουν πραγματικά βουλευτές και εγώ δεν μπορούσα να συνεννοηθώ πλέον μαζί τους».

Δείτε το βίντεο:

Καρράς: Γιατί έφυγα από την Ένωση Κεντρώων από Enikos_gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger