Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΟΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗ ΙΓΓΛΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ



Η λειτουργία του Χιονοδρομικού

                Προκαλεί απορία, ίσως και θυμηδία, η εμμονή ορισμένων κύκλων να επιτίθενται στον πρόεδρο και τους εργαζομένους στο χιονοδρομικό επικαλούμενοι την εύρυθμη λειτουργία του κέντρου. Είναι η γνωστή τακτική εκείνων που είναι δάσκαλοι στο να απευθύνουν εκ του ασφαλούς (πάντα) κριτική στοχεύοντας δήθεν στο τέλειο ενώ στην ουσία επιθυμούν το παλαιό, το παρωχημένο και το μέτριο. Είναι εκείνοι που δεν ανέχονται να γίνονται βήματα προς τα εμπρός χωρίς να είναι αυτοί που ελέγχουν τον βηματισμό. Είναι εκείνοι που χάνονται  στα δύσκολα και εμφανίζονται θριαμβολογώντας στα εύκολα. Είναι εκείνοι που σκοπό έχουν να αποθαρρύνουν όσους βάζουν «πλάτη» ανιδιοτελώς  και αφού καταφέρουν να τους εξαντλήσουν ψυχολογικά με την συνεχή και άδικη κριτική τους να πετύχουν  την εκούσια ή ακούσια απομάκρυνσή τους. Για να κερδίσουν άραγε οι ίδιοι; Να κερδίσει η πόλη; Να κερδίσει η περιοχή; Και εν τέλει ΤΙ είναι αυτό το τόσο μεγάλο κέρδος τους;

                Ας βάλουμε όμως τα πράγματα στην σειρά. Πράγματι το πρωί της Κυριακής υπήρξε πρόβλημα με την καλή λειτουργία των lift. Και είναι βέβαια αληθές πως υπήρξε πρόβλημα άνετης και άμεσης πρόσβασης στις πίστες των επισκεπτών που συνέρευσαν για να απολαύσουν το αγαπημένο τους σπορ.  Όμως το χιονοδρομικό λειτούργησε και οι φίλοι του σκι τελικά το απήλαυσαν. Όμως είναι αληθές και ότι:
                Α.            το βράδυ της προηγουμένης (το επισημαίνω, ΤΟ ΒΡΑΔΥ) έγινε έλεγχος καλής λειτουργίας των lift. Όλα λειτούργησαν χωρίς κανένα (απολύτως ΚΑΝΕΝΑ) πρόβλημα.
                Β.            το πρωί παρουσιάστηκαν βλάβες στα lifts Π1 και Π3. Η αντίδραση των υπευθύνων του χιονοδρομικού ήταν άμεση. Η βλάβη στο Π3 αποκαταστάθηκε ταχύτατα ενώ για την αποκατάσταση της βλάβης του Π1 συνεχίζονται οι εργασίες
                Γ.             η συνολική απαιτούμενη συντήρηση και πιστοποίηση καλής λειτουργίας των lifts έγινε σύμφωνα με τα προβλεπόμενα και στον κατάλληλο χρόνο από εξειδικευμένο συνεργείο
                Δ.            βλάβες συνέβαιναν και θα συμβαίνουν. Είναι όμως προφανές πως η συχνότητά τους θα αυξάνεται αφού τα lifts είναι παρωχημένης τεχνολογίας (μουσειακής πλέον) και τοποθετήθηκαν, ήδη μεταχειρισμένα και άρα καταπονημένα, το 1968!!!!
                Αφού λοιπόν τα ανωτέρω είναι γνωστά αναρωτιέται κανείς για τον λόγο «κοχλάζουσας» κριτικής στον πρόεδρο και τους εργαζομένους στο χιονοδρομικό. Και καλά, οι επισκέπτες που ταλαιπωρήθηκαν έχουν ίσως λόγο να κριτικάρουν, ακόμη και υπερβολικά ή και άδικα, εφ’ όσον δεν γνωρίζουν τα προβλήματα. Εκείνοι όμως που τα γνωρίζουν σε βάθος και αρνήθηκαν την συνεισφορά τους, όπως αυτή προκύπτει απ την συμμετοχή τους στο μετοχικό κεφάλαιο της «Κενταύρων Όρος», γιατί ασκούν κριτική; Μήπως επειδή δεν είμαστε μάντεις ώστε να προβλέπουμε και προλαμβάνουμε τα πάντα; Μήπως επειδή το χιονοδρομικά λειτουργεί πλέον με ισοσκελισμένο προϋπολογισμό; Μήπως επειδή οι εργαζόμενοι πληρώνονται στην ώρα τους; Μήπως επειδή ο πρόεδρος του χιονοδρομικού βρίσκεται συνεχώς στο κέντρο χωρίς να απαιτήσει η και να δεχθεί ποτέ έστω και ένα ευρώ; Ή τελικά μήπως, παρά τα τεράστια οικονομικά και τεχνικά προβλήματα, το χιονοδρομικό λειτούργησε και θα εξακολουθήσει να λειτουργεί; Τι είναι εκείνο που τους χαλάει την «σούπα» ώστε να  διογκώνουν τα προβλήματα απαξιώνοντας το χιονοδρομικό κυρίως στα μάτια των επισκεπτών από άλλες πόλεις αφού αυτοί σίγουρα θα το ξανασκεφθούν να επισκεφθούν για σκι το Πήλιο;
Θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλα πολλά. Δεν θα το κάνω τώρα, θα μιλήσω όμως στον πρέποντα χρόνο. Σκοπός μου δεν είναι να καθαγιάσω ούτε εμένα ούτε τους εργαζομένους του κέντρου. Άλλωστε η εποικοδομητική κριτική είναι πάντα καλοδεχούμενη. Ακόμη και η άδικη κριτική, κι αυτή είναι καλοδεχούμενη αφού μας είναι εύκολο να την αντιμετωπίσουμε και επιπλέον μας χαλυβδώνει στην προσπάθειά μας να πετύχουμε το καλύτερο για τους εργαζομένους του κέντρου και τους συμπολίτες μας του Πηλίου αλλά και του Βόλου. Να μιλάνε όλοι αλλά  να μιλάει και ο Δήμος Βόλου που διαθέτει 10% της Εταιρείας και δεν έχει βάλει ούτε ένα ευρώ, πάει πολύ. Εχουν το θράσος να ζητούν τη διαχείριση του Χιονοδρομικού. Γιατί άραγε; Μήπως για να το απογειώσουν όπως έκαναν με το αεροδρόμιο τελευταία;
Ζητώ λοιπόν συγγνώμη απ’ τους εκατοντάδες των φίλων του σκι που επισκέφθηκαν την Κυριακή το χιονοδρομικό και, πράγματι, σε κάποιο βαθμό, ταλαιπωρήθηκαν. Τους ζητώ να συνεχίσουν να επισκέπτονται το χιονοδρομικό και τους υπόσχομαι πως, τόσο εγώ όσο και οι εργαζόμενοι του κέντρου, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε να απολαμβάνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αγαπημένο τους σπορ. Τέλος για τους ανησυχούντες και τους λασπολογούντες, τους γνωστοποιώ ότι είμαστε ανοιχτοί σε κάθε έλεγχο. Διοικητικό, δικαστικό, φορολογικό και οποιονδήποτε άλλο επιθυμούν. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Οι μέρες της  Διοίκησης μας στο Χιονοδρομικό Κέντρο είναι «λευκές» σαν το χιόνι. Αλλοι είναι λασπωμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button