Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Ελληνίδα τραγουδίστρια σταματά τις εμφανίσεις της εξαιτίας προβλήματος υγείας

Ελληνίδα τραγουδίστρια σταματά τις εμφανίσεις της εξαιτίας προβλήματος υγείας
Τις εμφανίσεις της αναγκάστηκε να σταματήσει η γνωστή τραγουδίστρια, λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει, λόγος για τον οποίο ζήτησε και συγγνώμη από τους θαυμαστές της.

Ο λόγος για την Φανή Δρακοπούλου η οποία έγραψε στο μήνυμά της: «Καλησπέρα, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από όλους τους φίλους μου για την αδυναμία μου να παρευρεθώ στο χώρο που συνηθίσαμε να συναντιόμαστε και περνάμε όμορφα εδώ και τρεις εβδομάδες, το αγαπημένο μου Messiah στο Κολωνάκι λόγω ενός επίμονου προβλήματος υγείας που με έχει ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα αυτές τις μέρες.

Ειλικρινά, ανυπομονώ να περάσει όλο αυτό και να σας δω από κοντά να διασκεδάσουμε όλοι μαζί όπως μόνο εμείς ξέρουμε!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα, πρώτα ο Θεός, φυσικά και θέλω από καρδιάς να σας ευχαριστήσω που είστε κοντά μου, τόσο εσάς όσο και τους συνεργάτες μου".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger