Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Δήλωση Πόλας Ρούπα και έναρξη απεργίας πείνας και δίψας

Δήλωση Πόλας Ρούπα και έναρξη απεργίας πείνας και δίψας

Δήλωση Πόλας Ρούπα

Εγώ η Πόλα Ρούπα δηλώνω ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι μέχρι να πεθάνω αμετανόητη εχθρός του συστήματος. Το παιδί τώρα το βάζουν μέσα σε αυτόν τον πόλεμο και το εκδικούνται προκειμένου να εκδικηθούν περισσότερο εμένα. Έχουν απαγάγει το παιδί μου και δεν ξέρω που βρίσκεται από τα ξημερώματα που μας έχουν συλλάβει. Βρισκόμαστε σε πόλεμο, είναι γεγονός, όμως το να πολεμάνε το παιδί μου με το να αρνούνται να το φέρουν να το δω και με το να αρνούνται να το δώσουν άμεσα σε συγγενείς πρώτου βαθμού, και να το με απειλούν ότι θα πάει σε ίδρυμα, είναι η πιο ποταπή πράξη σε αυτόν τον πόλεμο. Αυτοί που βρίσκονται στον κρατικό μηχανισμό είναι σκουλήκια γιατί πολεμάνε ένα παιδί 6 χρονών.
Ξεκινάω τώρα απεργία πείνας και δίψας προκειμένου να δοθεί το παιδί τώρα στη μάνα μου και την αδερφή μου. Σε ό,τι αφορά εμένα θα παραμείνω εχθρός τους μέχρι να πεθάνω και δεν θα με λυγίσουν ποτέ.
Ζήτω η επανάσταση!

Πόλα Ρούπα
5-1-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger