Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ «ΒΟΜΒΑ»! Η Ελένη Μενεγάκη σταματάει την τηλεόραση μετά από 22 χρόνια;

menegaki-4-683x1024-600x355
Η αινιγματική δήλωση της παρουσιάστριας.
Καλεσμένος της σημερινής εκπομπής «Ελένη» βρέθηκαν ο Μάκης Πουνέντης και η Βίκυ Χατζή. Η γνωστή δημοσιογράφος παραδίδει σεμινάρια και μας μαθαίνει πως να φτάσουμε στην επιτυχία, βήμα-βήμα.
Η Βίκυ Χατζή ρώτησε την Ελένη, τι είναι αυτό που θέλει να αλλάξει στην ζωή της και τότε η παρουσιάστρια αποκάλυψε:

«Εγώ ξέρω τι θέλω! Θέλω χρόνο! Θέλω χρόνο! Θέλω χρόνο για μένα! Για μένα. Δεν έχω χρόνο! Είμαι σε κυνηγητό, λες και μου έχεις βάλει όλη μέρα ροδάκια και όλη μέρα τρέχω! Θέλω χρόνο παραπάνω, για μένα, για τα παιδιά μου, για να ξεκουράζομαι, για να αγκαλιάζω, για μένα! Θέλω παραπάνω χρόνο. Ο χρόνος μου είναι συνεχώς για τους άλλους! Θα ήθελα η δουλειά μου να με απασχολεί 5 μήνες το χρόνο! Ευχαριστώ! Θέλω να έχω ένα διάστημα που να μπορώ να με δώσω ολόκληρη στον εαυτό μου και στην οικογένειά μου. Να μην υπάρχει κανείς που να με τρέχει σε δουλειές, σε γυρίσματα, σε κουβέντες, σε οτιδήποτε άλλο δεν έχει να κάνει με εμένα, με τα παιδιά μου, με τον άνθρωπό μου. Κλείσαμε! Δε θέλω 2 μήνες το καλοκαίρι! Αυτό θα το ήθελα 5 χρόνια πριν, άρα από αύριο! Μου είναι πολύ σημαντικό. Απασχολούμαι επαγγελματικά για όσο αντέχω. Δεν κάνω τόσο μακρύ πρόγραμμα», ανέφερε η παρουσιάστρια.
Τότε η δημοσιογράφος ρώτησε την Ελένη Μενεγάκη τι είναι διατεθειμένη να κάνει, έτσι ώστε να πετύχει τον στόχο της, που είναι να περνάει περισσότερο χρόνο με τα παιδιά και τον άνθρωπο της, με την Ελένη να κάνει μια ιδιαίτερα αινιγματική δήλωση.
«Θες να στο πω δημόσια αυτό; Γιατί θα με παίζουν ένα μήνα στην τηλεόραση και δε με συμφέρει. Γιατί δεν μου αρέσει να παίζω, ενώ παίζω συνεχώς. Μπορώ να σου απαντήσω. Την ξέρω την απάντηση, ξέρω ότι είναι δύσκολο να το κάνω, αλλά έχω κάνει πολύ πιο δύσκολα. Αυτό δεν θα κάνω;», είπε η Ελένη, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει τι εννοεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger