Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ Έχοντας δει εκ των έσω το μπάχαλο του ΔΕΔΔΗΕ, τις μύγες που συχνά βαράνε, τον ΣΙΧΑΜΕΝΟ συνδικαλισμό τους, τα επιδόματα που παίρνουν και ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ κι από πάνω

Θυμάμαι όταν είχα δουλέψει κάποια φεγγάρια στον ΔΕΔΔΗΕ, ήρθε στο γραφείο ένας τυπάς που ήθελε να μάθει τα στοιχεία του τεχνίτη της υπηρεσίας, ο οποίος μετά τη δουλειά του σε μια μονοκατοικία είχε ξεχάσει να επανασυνδέσει την παροχή. Το σπίτι λοιπόν είχε μείνει δίχως ρεύμα για 2 ημέρες, στο ψυγείο του σπιτιού χαλάσανε φάρμακα αξίας >1500 ευρώ τα οποία
προορίζονταν για καρκινοπαθή (τον πατέρα του καταγγέλλοντα) ο οποίος είχε περάσει εγχείρηση. Ο τυπάς λοιπόν ζητούσε επίμονα από τον προϊστάμενό μου το όνομα του τεχνίτη για να κινηθεί νομικά εναντίον του. O προϊστάμενος, φανερά σε δύσκολη θέση, αρνήθηκε να αποκαλύψει το όνομα και τον παρέπεμψε σε άλλο γραφείο για να υποβάλλει έντυπα τα παράπονά του. Ο καταγγέλλων, ενοχλημένος είπε "ξέρω οτι τον στηρίζετε όλοι σας και ότι τα πράγματα εδώ στο δημόσιο είναι έτσι αλλά πρέπει να με βοηθ..." . Ο προϊστάμενός μου τον διέκοψε απότομα και του είπε "ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι Δημόσιο". Αυτό μόνο.....ούτε ίχνος απολογίας, ούτε τίποτε. Ο τυπάς έφυγε από την υπηρεσία γνωρίζοντας οτι δεν θα κατάφερνε τίποτε. Από την άλλη άκρη του θαλάμου, φαινόταν το κεφάλι ενός τεχνίτη (δε ξέρω εάν ήταν ο υπεύθυνος), ο οποίος κρυφοκοιτούσε σαν παιδί με μάτια γουρλωμένα. Μετά από 10 λεπτά σιωπής, ο προϊστάμενός μου είπε: "Βλέπεις τί απρόσωπος που είναι ο ΔΕΔΔΗΕ?" -Πιστεύετε οτι δεν θα έπρεπε να βοηθηθεί ο άνθρωπος που έπαθε ζημιά? -"Τί να βοηθηθεί παιδί μου? Εάν κάνουμε κάτι, και θέτουμε σε κίνδυνο το προσωπικό της υπηρεσίας και μειώνουμε το κύρος μας. Άστον, να πάει να κάνει καταγγελία έγγραφη, εξάλλου ποιός θα ασχοληθεί? Και ο ίδιος θα το αφήσει". Η αλήθεια είναι οτι δεν ήξερα το όνομα του τεχνίτη, ούτε και μπορούσα να μάθω διότι δεν πρόλαβα τον τυπο που έκανε την καταγγελία ώστε να ρωτήσω τα στοιχεία της παροχής, ώστε και να εντοπίσω το όνομα του τεχνίτη (στα κρυφά βέβαια όλα). Του ζητάω συγγνώμη, για λογαριασμό του απρόσεχτου τεχνίτη, για λογαριασμό του καρριερίστα συνδικαλιστή προϊσταμένου μου, αλλά και εκ μέρους μου, που αδράνησα και αδυνατούσα να βοηθήσω υπογείως τον καταγγέλλοντα. 
Μετά από μερικές εβδομάδες, σε ένα άσχετο περιστατικό, πήγαμε για μια επιθεώρηση υποσταθμού 3 άτομα. Οι δύο παλαιότεροι μιλούσαν για το οτι τους κατηγορεί ο κόσμος. -"Παραπονιούνται όλοι οτι παίρνουμε πολλά λεφτά και επιδόματα." -"Ναι, αλλά κανένας τους δεν θέλησε να μάθει ΓΙΑΤΙ πρέπει τα παίρνουμε αυτά τα επιδόματα" (εννοώντας οτι τα αξίζουν...). Να μην τα πολυλογώ, οι τυπάδες αυτοί δεν έκαναν βαρέα και ανθυγιεινά, ήταν ΓΡΑΦΕΙΑΔΕΣ. Δεν ήταν ούτε καν εναερίτες.
Θυμάμαι τις πρώτες ημέρες που δούλευα εκεί, πήγαμε να ενημερώσουμε σε κάτι προάστια μια απομακρυσμένη κατοικία οτι θα κοβόταν το ρεύμα την επομένη. Η κυρία παρανόησε νομίζοντας οτι της κόβουμε την παροχή λόγω χρεών, ενώ εμείς δεν ήμασταν ενήμεροι και θέλαμε απλά μια συντήρηση σε τοπικό υποσταθμό να χειριστούμε. Η κυρία έλεγε "Μη σας παρακαλώ, έχω τρία παιδιά, ο άντρας μου είναι άρρωστος. Δώστε μας λίγο ακόμα χρόνο." (Το σπίτι ήταν ετοιμόροπο και η κυρία ΔΕΝ ήταν γύφτισσα, ούτε αλλοδαπή, αλλά κανονική Ελληνίδα)
Έχοντας δει εκ των έσω το μπάχαλο του ΔΕΔΔΗΕ, τις μύγες που συχνά βαράνε, τον ΣΙΧΑΜΕΝΟ συνδικαλισμό τους, τα επιδόματα που παίρνουν και ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ κι από πάνω, τα μικρά μπουκαλάκια νερού που στην πραγματικότητα είναι τσίπουρο, το γεγονός οτι ΣΚΟΠΙΜΑ δεν θέλουν να προχωρήσουν και να εξελιχθεί η υπηρεσία τους, με κάνει να νιώθω μια σιχαμάρα για αυτό το σύνολο ανθρώπων. Θυμάμαι σε μια επίσκεψη όταν σπούδαζα σε έναν Σταθμό Παραγωγής στη Δυτική Ελλάδα, ο τύπος που μας καλωσόριζε είχε πει "Εάν δείτε καλύτερα τα αρχικά ΔΕΗ, παραπέμπουν στη λέξη ΖΩΗ". Τα σχόλια δικά σας.
Nikolas Kyriakos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger