Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Σκόπελο εξαιρούνται από τη διατήρηση οικόσιτων ζώων Οι τουριστικοί τόποι

Αποτέλεσμα εικόνας για μοσχαρια
πρωί-πρωί με τη δροσούλα με ξυπνάει ένα δυνατό το μοσχάρι είναι νότια από το οικόπεδο μου ωραία μοσχαράκια τα οποία αλλάζουν με τη γνωστή μελωδική φωνή τους μετά συνεχίζουν πάνω από το οικόπεδο ακούω τα αλογάκια δωράκια με το χαρακτηριστικό ήχο τους όταν χλιμιντρίζουν  στην
αριστερή πλευρά έχω προβατίνες οι οποίες με τα κουδουνάκια τους χαρίζουν μία υπέροχη μελωδία μετά δεξιά έχουμε  κατσικάκι γιδουλες τα οποία μοσχοβολάνε υπέροχα και υπάρχει μία πάρα πολύ ωραία εικόνα γενικά στην περιοχή συνεχίζουμε Ευτυχώς που έχω βάλει 112 τριανταφυλλιές  με βοηθούν να ξεπεράσουμε την υπέροχη μοσχοβολιά υπέροχα αυτά ζώα Έτσι περνάμε υπέροχα και νιώθουμε πραγματικά ότι είμαστε μέσα στη φύση τώρα περιμένουμε γουρουνάκια στη γειτονιά και δεν ξέρω τι άλλα  υπέροχα ζωάκια θα έρθουν .όταν παραπονέθηκα που στα 5 μέτρα από το κρεββάτι μου ήταν 4 μοσχάρια και 24 ώρες μούγκριζαν και ζήτησα με καλό τρόπο να με καταλάβουν θυμόσαν και με κατηγόρησαν ποσό κακός είμαι .....εάν τώρα απαιτήσω από την διεύθυνση υγείας και της αστυνομικές αρχές να απομακρυνθούν διότι απαγορεύετε Οι τουριστικοί τόποι, οι οποίοι εξαιρούνται από τη διατήρηση οικόσιτων ζώων, αναφέρονται αναλυτικά στο π.δ. 899/1976 (Α΄ 329), όπως συμπληρώθηκε με το π.δ. 644/1977 (Α΄ 222). τι θα είμαι βρε βλάκες που να τα βάλετε στα δικά σας σπίτια να δούμε λοιπόν πάρε τα αλόγα από το κεφάλι μου σε παρακαλω και πηγαίνετε ποιο πέρα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger