Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για δεη καταστημα παγκρατιου τηλεφωνο
Επικοινωνώ μαζί σας μη γνωρίζοντας σε ποιον άλλον να απευθυνθώ. Ειμαι έξαλλη με την συμπεριφορα υπαλλήλων στην ΔΕΗ Παγκρατιου. Ειμαι απο το πρωί περιμένοντας να διεκπεραιωσω δικη μου δουλεια και δίπλα στέκεται ενα κοριτσακι γύρω στα 25, αγκαζέ και φανερά φοβισμένο με την γιαγιά του η οποία υπολογίζω να ειναι άνω των 80 ετων. Επανηλλειμενως δείχνουν την πιστοποίηση αναπηρίας που έχουν μαζί τους για να πάρουν προτεραιότητα και ολοι οι υπάλληλοι τις αγνοούν. Έχουν εξυπηρετήσει ενα
σωρό άλλους φίλους και γνωστούς, αλλα η γιαγιά με το κοριτσι συνεχίζουν να περιμένουν χωρις να εξυπηρετούνται.... Κάποια στιγμή προσπαθώντας να βοηθήσω ζητάω το χαρτί απο την γιαγιά και διαβάζω πιστοποίηση αναπηρίας 67% ψυχωσικη συνδρομή, όπου αφορά την κοπέλα. Προσπαθώ να εξηγήσω στην υπάλληλο και εκνευρισμένη μου απαντά οτι δρν ειναι αυτο το χαρτί που θα έπρεπε να έχουν αλλα την κάρτα αναπηρίας. Της εξηγώ και αυτο δηλωνει οτι ειναι ΑΜΕΑ και έχουν ταλαιπωρηθεί απο το πρωί οι δυο γυναίκες. Το αποτέλεσμα??? παθαίνει υστερία η υπάλληλος και αρχίζει να στριγγλίζει και να κοπανάει γραφεία και σηκώνεται και φεύγει απο το πόστο της.... Το ΑΜΕΑ δε ψύχραιμο..... Τους ειπα οτι θα τους αναφέρω.... Δεν χρειαζεται ιδιαίτερο χαρτί για την προτεραιότητα αλλα ευαισθητοποίηση..... Τηλεφωνώ στις πληροφορίες να μάθω που μπορω να κανω αναφορά και μου λένε στην προισταμένη του υποκαταστήματος η οποία ειναι εκει και υπερασπιζόταν την υστερική υπάλληλο που τα έσπαγε και αγνοούσε το ΑΜΕΑ και η ιδια..... Το γινεται??? εχω εκνευριστεί....... Να αναφέρω οτι οι γυναίκες μου ειναι άγνωστες.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger